Subject: teabenõue
From: Päraküla selts <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Nov 2024 17:21:10 +0200

Teabenõue

Mille alusel on muudetud massipiiranguga teelõigu nr 19107 pikkust 
selliselt, et Potsepa karjääris olevat riigitee kruusakattega osa (vt pilti) 
lubatakse kasutada raskeveokitel ajavahemikul 07.11.2024-30.04.2025? Palume 
edastada vastav korraldus, millega on muudetud massipiiranguga teelõigu 
pikkust teel nr 19107. Varasemalt algas massipiirang kohe asfaldi lõppedes, 
enne karjääri.
Mille poolest erineb Potsepa karjääris oleva teelõigu seisukord ülejäänud 
kruusatee seisukorrast, et sellel lõigul võivad sõita raskeveokid siis, kui 
ülejäänud kruusakattega teel on 8t massipiirang?
Kes vastutab Potsepa karjääris asuva teelõigu korrasoleku ja läbitavuse 
eest?

Päraküla selts MTÜ

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.